Bowling.

Som sagt så bowlade vi idag med klassen, vilket var väldigt roligt! Jag lyckades tappa klotet bakåt när jag skulle kasta. haha! Men hör och häpnad, JAG VANN. Jag! helt otroligt! Men det måste ha varit min turdag, eftersom att det va ett bra tag sen jag bowlade sist. haha. Jag lyckades iallafall få med mig kameran så det blev en hel del snygga bilder, både på när vi bowlade och när jag och brudarna gick och åt lunch på tacobaren! 

Jag gick även en sväng på stan med bästa, där jag hittade en kavaj. Ganska nöjd faktiskt, eftersom att jag letat länge efter en som faller mig i smaken. haha.  

OCH så måste jag bara berätta att jag och min älskade sis pratar via skype, och vi ha skrattat länge åt Sjögurkan!(haha) Det måste ju vara ett av världens äckligaste, fulaste och mest meningslösa djur. 
En kort sammanfattning av sjögurkan: Den ser ut som en skitkorv, ligger helt stilla på botten, äter gegga, leker spindelmannen och andas genom genom röven. KUL LIV! 



                        
                          

                         

                           

    
                             Älskar bilden!

                       

                       

                       

                       

                      

                    

                         


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha!! Sjögurkan FTW! hehe himla fina bilder också!Snart måste du komma hit så vi kan discoBowla! <3

2010-02-11 @ 00:15:54
URL: http://larks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0