22 april 2010

Vilken dag! Det har varit helt underbart väder och solen har stekt på hela dan.
Imorse tog jag faktiskt med mig Cindy och längdskidorna ut på fjället och åkte 7,5 km! inte illa.. när vi kom hem satte vi oss på bordet här utanför och solade, så jag har fått lite mer färg i ansiktet. woho! Blir det samma väder imorrn ska jag absolut ut på fjället igen. Jag ska börja motionera och äta nyttigt! haha, vilket kan behövas efter all skit mat som jag har proppat i mig!

Efter min lilla tupplur som jag hade när jag kom in igen, så har jag haft "Friends" maraton! Jag älskar den serien!
Men innan jag går och sätter mig framför tvn igen så ska jag beställa billjetter till mig och tina till sommerfestivalen!! Jag längtar helt galet mycket och det kommer bli så jäkla roligt! och nu är det bara 57 dagar kvar! IIIIH. Det går nog inte att beskriva hur roligt det kommer bli. och att träffa alla människor igen kommer bli hur kul som helst!


Cindy idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0