Fredag!

Haha, min otroligt roliga vän tina passade på att skriva ett så fint inlägg när jag var på toa! TACK GULLE! väldigt fint.

Igår låg vi på taket hela dagen. Det va ingen sol, men det var härligt ändå. Senare på kvällen åkte vi in till åre, men det visade sig vara ganska tråkigt så vi åkte tillbaka igen.

Jag fick jätte lust att åka till stockholm idag, men min syster måste plugga så det får bli en annan helg väldigt snart!
aja.. Jag antar att det blir åre istället! Och vi hoppas på att det blir roligare ikväll. men det tror jag nog. Jag hörde ryktet om att sanna och minna också skulle med! kuuulkul.

ÅÅÅH, nu kom tinas mamma med pizza till oss! Drömmen just nu! hihi.

puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja väldigt väldigt snart!! LÖVE.

2010-04-09 @ 23:24:06
URL: http://larks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0