senaste veckan:

Jag har fortfarande inte haft tid att lägga upp bilder på de kläder jag köpt. Min älskade syster tjatar om det, men det blir så fort jag kommer tillbaka till östersund! Lovar!

I helgen så var jag i ånge hos mormor. Vi åkte till sundsvall där Carina och mormor fick en ansiktsbehandling medans jag och Carro gick på stan. Jag var inte på shopping humör så det blev bara en väska för min del.

När jag kom hem igen va det såklart kul att träffa familjen som jag inte sett på ett tag. Den tråkiga nyheten är att mina föräldrar har gjort slut, så att pappa ska flytta till Duved. Jätte tråkigt såklart! Men det är ju inte mer än rätt om dem inte tycker om varandra på det sättet längre. Sålänge de är lyckliga så är jag lycklig :) Det positiva är ju att jag kommer närmare Åre och att jag bor på tre olika ställen i jämtland och har då nära till allt! woho.

Våran fyra veckors praktik började förra veckan. Helt okej faktiskt. Men den här veckan har jag varit hemma eftersom att jag har varit förskyld och har fått svinkoppar (usch,fy och blä), så nu går jag på penicillin i tio dagar. aja.. Jag kanske åker in till stan imorgon, vi får se.


På tal om ingenting så vill jag ha en Fransk Bulldog! De är ju hur söta som helst!!! synd bara att jag inte kommer kunna ta hand om den.. Men det är ju världens ful-sötaste hund! haha, så underbara! Men det får nog bli senare i mitt liv. Men den skulle passa så bra in i min nya lägenhet som jag har fått på frösön!




Kommentarer
Postat av: sanna

skönt med en ny egen lägenhet! :)

mindre kul med det med dina föräldrar! <3

2010-04-26 @ 23:11:40
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0