Vi hade iallafall tur med vädret!

Ja, man kan väl säga att våran skotertur inte blev så lyckad.
Allt verkade gå så bra och vi har ju verkligen haft ett kanon väder idag, men så fort man råkar säga "vilken bra dag det blev ändå" så går ju allt åt helvete! haha.
Vi har kört fel ett antal gånger, jag har ont i hela kroppen, någonting som jag inte vet va det heter lossnade från skotern och sist men inte minst så ramlade min packning av skotern! jag blir så less.. Jag vet inte riktigt vart vi tappade den, men jag tappade verkligen orken till allt när jag märkte att det faktiskt var min väska som var borta! Vi hade väl inget annat val än att vända och leta efter den. Vi kollade överallt men den var borta. Jag blev mer och mer irriterad eftersom att mina kläder, mitt smink, min necessär och allt låg i den väskan. Vi åkte tillbaka till järpen igen och ringde runt lite. Som tur var så va det en snäll liten gubbe som hittade den och lämnade in den på vita renen, så dem som jobbar där ska ta ner den till edsåsdalen så att vi kan hämta den där. Så snällt!
Vi som tänkte vara i storlien ikväll. MenMen. Vi får roa oss med någonting i järpen istället!
Men innan jag gör någonting annat så ska jag hoppa ner i ett varmt bad och hoppas på att morgondagen går bättre, eftersom att vi ska ge skoterturen ett nytt försök då!






Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till sis!!

2010-04-03 @ 13:57:48
URL: http://larks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0