skratt,

Filmen vi såg imorse var verkligen hemsk! Undrar om det bara var jag som hade tårar i ögonen hela filmen? hehe.
Jag gick och fikade med tina efter skolan. Vi hann även gå en sväng på stan så jag köpte en ny tröja, mascara och hårinpackning.

Nu sitter vi hemma hos mig, jag och tina, och har skrattat hela kvällen! Jag har nog inte skrattat så här mycket på läänge! härligt!
Tanken var att vi skulle göra hårinpackningar, ha ansiktmask och göra kladdkaka. Men så blev det inte eftersom att vi har haft så mycket att prata om att vi helt enkelt glömde att kolla på klockan.haha. Det får bli en bra film istället för hårinpackning den här kvällen!

puss!

oj, och till min förvåning så ser jag att tina har somnat!  haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha sköning!

2010-02-18 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0