Aj.

Min mage är verkligen på dåligt humör och jag vet inte vad det är för fel! Försökte äta för en stund sen, men det gjorde det bara värre. Hoppas att det går över snart.

Jag hade tänkt plugga idag eftersom att jag ändå är hemma, men så kom jag ju på att böckerna ligger i skåpet på skolan och jag har tappat bort skåpnyckeln och därför så hade jag ju varit tvungen att åka in till stan för att köpa ett nytt lås innan jag kan knippsa upp det andra. Men eftersom att jag knappt kan stå rakt så är det kanske ingen bra idé.

Men nu ska jag krypa ner i soffan och titta på filmen "Wolf Creek". Hoppas att den inte är för läskig eftersom att jag är ensam! Och btw, det hade varit så jäkla gott med popcorn nu! hatar min mage..

puss!





Kommentarer
Postat av: Tina

Krya <3

2010-03-22 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0