Ett liv i lyx.

Det var länge sen jag hade en sån händelserik vecka som sportlovet det här året! Det är väl därför jag har varit så dålig på att uppdatera, jag har helt enkelt inte haft tid. Jag träffade massor av nytt folk och hade väldigt roligt! En lite smått galen vecka i åre var kanske vad jag behövde! hehe.

De här senaste dagarna har jag iaf bott hos tina, och vi har plågat plånboken lite för mycket! woho. I måndags så åt vi på Subway, i tisdags så åt vi på kina och idag så har vi shoppat och ätit på donken. och det blir nog lite chips ikväll. Det jag shoppade idag var en ny vårjacka, en svart kjol, ett skärp, en tröja och ett par jeans. Så man kan ju lungt säga att vi är både feta och fattiga just nu. Ett liv i lyx helt enkelt!  
Men ikväll måste vi ta oss i kragen och försöka plugga!
önska oss lycka till..

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0