LYCKLIG

Jag är så otroligt lycklig just nu! Går nog inte att beskriva med ord. Haha! Ni som inte ska på sommerfestivalen förstår antagligen inte hur roligt det faktiskt kommer bli! Jag sitter och ler stort för mig själv, och det ser antagligen inte klokt ut! haha. Läääängtar!

Och jag måste berätta en pinsam sak jag gjorde imorse. Jag gick rakt på en is-fläck och halkade precis när bussen kom. och eftersom att jag halv låg på den där jätte hala fläcken så kom jag knappt upp. HAHA. Jag måste ha sett ut som en otroligt klumpig padda! Och såklart så tittade alla på mig när jag klev på bussen, och jag försöker se så oskyldig ut som möjligt genom att gömma mina snöiga ben bakom mina väskor, vilket inte gick så bra. HAHA!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen plugga lite innan desperate housewives börjar klockan nio!

puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Vi är så jäkla bra på att halka!! :D

2010-03-04 @ 15:34:18
URL: http://larks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0