SOMMMMAR!

Mitt internet har slutat fungera! Jag blir galen! så jag får passa på att sitta vid datan nu när jag är i storlien..
Tina och jag åkte hit i förrgår och jag vet inte riktigt hur länge vi stannar, iaf inte jag eftersom att jag har fått svinkoppor igen och måste äta en till penicillin kur. underbart.
Igår hade vi en trevlig kväll på spat så ikväll blir det bara en filmkväll. Mysigt!

Jag har räknat ut att det bara är 18 skoldagar kvar(!!!!!!?). WIIIIIII. Jag hinner inte riktigt med i svängarna tror jag, det här året har gått så jäkla fort! Alltså är det inte långt kvar tills man kan gå runt i shorts! woho! Men här i storlien lär det ju ta ett tag innan det helt är sommar, eftersom att det fortfarande är en meter snö.. ucsh fy och blääää. Tur att jag bor i stan! hihi.

JAG VILL HA SOMMAR! NUUU.
Jag hittade några bilder som är tagna i stugan för flera år sedan:











                                                                                            snygging sanna!















                                         förra året:







 haha, jag va blond förra året. Har lite svårt att se mig själv i det nu!


 


Jag har inte hunnit åka ner till hästarna på hela vintern, så jag hoppas att jag har mer tid i sommar!
















puss!



Kommentarer
Postat av: Linnea

2010-05-16 @ 18:15:22
URL: http://larks.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fina bilder!! Vill också! Igår hade vi 25grader i sthlm!! Känn på den du :P

Roligt btw att du och hästen har samma frisyr på sista bilden :P

LÖVE

2010-05-16 @ 18:16:35
URL: http://larks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0